Lördag 16 oktober

Mamma kommer på måndag och sist hon var här klagade hon på att jag inte hade något gott till kaffet, så nu ska jag ta och baka!! Om jag hade varit den ultimata hemmafrun hade jag slagit till och bakat sju sorters kakor, men nu är jag ju inte det så det får räcka med tre :P Jordnötskakor med nougat, lingonrutor och kokostosca. Det är iaf det jag har planerat men det är ju mycket möjligt att det kommer sluta i enbart en ätbar kaka. Sist jag gjorde kokostosca, det var till jul, så blev den helt misslyckad så jag och johan satt och åt enbart smeten som skulle vara på =)

Just ja, tandläkarbesöket gick bra! Jag trodde ju att hela käften skulle vara full med hål men så var det inte! Hade inget hål alls faktiskt. Men däremot så hade jag emaljskador på många ställen, det är därför det ilar hela tiden. Anledningen till att jag har det är för att jag dricker för mycket läsk helt random. Så fr o m nu så ska jag bara dricka läsk i samband med måltid, för då är det okej. Och så fick jag reda på att det inte bara är cola som är farligt, utan smaksatt ramlösa och dyl är minst lika farligt. Det ni!!

Nu ska vi äta potatisgratäng med köttfärs och dricka lite vin, för ikväll är det utgång.







Kommentarer
Postat av: ekfan

Asså.... Du måste smaka vitlöksöl! Fett gott. ;D

2010-10-16 @ 18:35:14
URL: http://ekfan.blogg,se
Postat av: ekfan

Åååh lycka till med bakningen förresten! Så kul :)

2010-10-16 @ 18:35:41
URL: http://ekfan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0