Fredag 8 oktober

Åh, gud.. I know! Jag är helt värdelös på att blogga, men nu ska jag bättra mig!

Sjukt att SD kom in i riksdagen va? vilket FAIL, och sjukt pinit att det finns så många människor i vårat avlånga land som sympatiserar med dom. Ignorant bastards!




Annars händer inte så mycket just nu, jobbar på Flottaren och trivs där. Sover, vaknar, går till jobbet, kommer hem, ser på lite serier sen sover. Det är mina dagar just nu... inte så överdrivet intressant =)

Igår när vi skulle lägga oss hade Issa tömt analsäckarna i sängen (SJUKT VIDRIGT) så det var bara att dra av allt och börja tvätta madrassen och täckerna. Sen grydde hon hur länge som helst för att hon inte fick komma upp i sängen och sova, sen spydde hon på tre ställen och sist men inte minst så sket hon på golvet. Den här gången så var hon iaf smart nog att inte skita på mattan. Det är sådana stunder som gör det värt att vara hundägare... or not! Värre än ett spädbarn förfan.




Kommentarer
Postat av: Zeb

Alltså den killen! Jag dör! :)

2010-10-08 @ 13:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0