Tisdag 30 november

Hej.
kom precis hem från jobbet, tog en öl och slappade. Gött. Pappa var med upp och snackade lite skit också....

Idag har biljetter blivit bokade till london också... drar torsdag 28/1 och kommer hem på tisdag 1/2. Nice! Johan hänger inte med så jag drar dit solo vilket innebär att jag ska passa på att se love never dies. Jag har längtat som sjutton!! Det är phantom of the opera II för er som inte visste det, och eftersom johan inte sett första så.. fast man behöver säkert inte ha gjort det. Sen ska jag och mamma gå på spa en dag, sjukt nice. Speciellt när man åker mitt i turistsäsongen på flottaren. Då är man ordentligt utvilad tills man kommer hem. och alldeles mjuuuk.

En till bra grej är att om jag tar pappas cross trainer och kör den till samuelssons motor så dom kan laga den, så får jag ta upp den till lägenheten, den och träningscykeln. Så nu jävlar beach 2011, here I come! (without överflowing fläsk)


ASKUL!

 


Kommentarer
Postat av: ekfan

London baby! Fy fasen vad nice. :)

2010-12-01 @ 17:19:35
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0