Måndag 1 november

Vi har precis kommit hem från Örebro och Ikea, köpte lite skit och kollade efter saker vi ska köpa senare.. när vi flyttat in. För det sa Johan idag att vi ska göra!!! I'm so happy :) Vet inte om jag nämde det i förra inlägget, men det är inte bara lägenheten som är stor, utan även balkongen. 50 kvm!!! OMG! Det är ju så stort så man nästan måste se till så hundarna är rumsrena ute på den, dom kommer säkert tro att dom är ute i det fria :P
Sara, nu borde du veta vart... Mittemot arbetsförmedligen, under där pappa bodde förut, där Emelie Hultgrens lillebror bor nu.

Förresten så har jag inte fått sakerna än som jag beställde från Innerum, men så fort jag gör det så slänger jag upp bilder.

Det är något som är fel där jag lagt upp bilderna till bloggens utseende, och det verkar inte gå att fixa... kankse ett tecken på att jag ska bya design?!


En bild appropå ingenting!
Jag gjorde en fiskbensfläta på Johan för hundra år sen, fint va? haha




Fucking masterpiece!



Förresten! Har jag ens sagt att han har klippt av sig dreadsen till er som inte ser han så ofta?
Men ja, det måste ni väl ha sett...





Kommentarer
Postat av: ekfan

Old news Amanda! ;) När flyttar ni då? Vad ballt med så stor balle! Sweet lord!



PS. Kommer ni på vår ferre?

2010-11-02 @ 22:13:16
URL: http://ekfan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0