Torsdag 6 maj

Fullt ös, medvetslös!
Jag har tre veckor på mig att bli klar med psykologi B, information och layout, programhantering, grafisk kommunikation, religion B, historia B, projektarbete och sist men abslolut inte minst matte B! Psykologi B och programhatering är i princip klara men ändå! Men det är gött, man får känna att man lever lite :P
Imrgon bär det av till Malun på kalas, som jag egentligen inte har tid med, på lördag är det dop, som jag egentligen inte har tid med, sen är det Grekland, som jag heller egetligen inte har tid med... Jag har faktiskt egentligen inte ens tid att sova. Det bästa av allt med hela skiten är att vårat trådlösa har kukat ur totalt så jag får lov att använda johans tp och sitta i soffan vilket inte är så överdrivet bekvämt. Jag måste ta med mig skolböckerna till Grekland och det känns lite trist, men vafan ska man göra då? Jag måste ju bli klar så jag kommer in till hösten.

Vi var till Gladgården och testade vallning med Lenny, han var så duktig! Nästa gång ska vi släppa lös han bland fårstackarna. Han kommer ha sönder dom.









En alldelens färsk!



Nu ska jag snart dra ner och kolla på när Heed simmar Vansbrosimmet. Igår var det 0,4 grader i vattnet! Jag skulle inte ens hoppa i för en chipspåse. Inte ens som det var dipp till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0