Tisdag 25 maj

Idag var jag till falun och snackade med dom på Grand, visade sig att dom tydligen ska öppna O'learys i gamla Harryslokalerna och dom ville att jag skulle börja jobba där. Kul att veta att man är någorlunda attraktiv på arbetsmarknaden iaf. Dom ville i princip att jag skulle jobba åt dom vare sig jag kom in på skolan eller inte, så det var kul att få en liten självförtroendeboost iaf :P
Lunchade med pompen sen shoppade jag lite, bara ett linne till mig ,eller klänning kanske det var. Ett långt linne då! Sen massa skit åt djuren, är stolt över mig själv, första dagen på löningen har jag bara hunnit gjort av med 3000:- på bara skit... hoppas ni anar sarkasmen.

När jag kom hem drog jag iväg med Issa på vardagslydnadskus, det var kul och hon var jätteduktig. På torsdag börjar jag på en tävligslydnadskurs med Lenny, det kommer bli spännande. Har tagit beslutet att inte köra mer agility med honom, han blir så jävla lallig... stressad och störig. Så jag ska bara köra tävlingslydnad och rallylydnad med honom. Issa däremot kommer bli en bra agilitybrud!


Kommentarer
Postat av: Ekfan

Får jag gratis popcorn om du jobbar på O'learys? När flyttar du hit? =)

2010-05-26 @ 22:08:01
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0