Söndag 23 maj

Hej blogg!

Jag ber om ursäkt för min frånvaro när det gäller mitt bloggande, jag har nämligen inte ett dugg tid! Pluggar för fullt varje vaken timma känns det som... Hoppas bara att jag blir klar!! Jag har en hel matte B kurs kvar också.... Men blir jag inte klar får jag helt enkelt skylla mig själv, fast iofs så kan jag nog komma på något annat att skylla på om ni ger mig lite tid :P

Helgen har varit lugn, har slappat med grillning hos Heed och som alla andra dagar ut i skogen men djuren. När vi var ute i skogen tog jag och heed med oss springskorna och sprang en vända medan Johan satt kvar vid bilen och kedjerökte :P

Issa fick äran att agera vattenbärare så hon hade klövjeväskan på sig!




Imöra ska jag upp tidigt och skjutsa pappa till sjukan, han ska operera sitt navelbråck.



Kommentarer
Postat av: Ekfan

Shit vad duktig du är i skolan! Jag blir impad :) Kul att du är så pepp!

2010-05-24 @ 20:00:31
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0