Onsdag 3/10

Åh, jag har sådan ångest när jag tänker på sommarjobb. Jag har ju en stående plats som personlig assi men där jag är är det så sjukt tråkigt! Funderar startk på att söka i sommarjobb i Falun istället... inom hotell kankse, jag har ju massor utav erfarenhet på det området. Det bästa ar väl att ta en heldag i Falun med CV:et i högsta hugg och knata runt på lite ställen.

När jag var i Sthlm i helgen så pratade jag och Jenny om mina gamla piercingar och jag sa att jag växte upp och tog ur dom, sedan på vägen hem så tänkte jag över det och kom fram till att jag inte alls har växt upp så igår var jag iväg till Borlänge och piercade mig! Det gjorde sjukt ont, ondaste stället jag någonsin piercat mig på men smärtan varar ju inte ens i en sekund så det var det värt. Idag har jag negeröverläpp, sers helt grotskt ut men det blir fint när svullnaden har lagt sig.

Enda kortet jag har på min dator från förr i tin.. men så här såg jag iaf ut då med piercingarna.
Jag vette fan vad jag har gjort med kortet med med är iaf skitfult redigerat, I apologize for that :P





Piercing nu, på överläppen!




Kl 14 ska jag ner och träna med Sara, sedan blire plugg resten av dagen. Kankse ett litet avsnitt av 24 också =)


Over and out!


Kommentarer
Postat av: Lina

Snyggt! Jag ska fixa min tunga snart igen, känns så tomt fortfarande trots att det är över ett år sen jag tog ur den..

2010-03-10 @ 16:33:58
URL: http://linamoen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nice piercing! Den passar dig.. :) När kommer du hit/jag dit, så vi kan träffas?! Blev även sugen på att höra det där skvallret du skrev om Pompen. HAHA nyfiken man är... :P

2010-03-10 @ 18:02:38
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0