Måndag 15 mars

Idag, snart, är det Svenska Hollywoodfruar! Det är så bra tycker jag, eller ja kankse inte. Men det är underhållning, speciellt Maria Montazami. Hon är allt bra skön hon! Efter det blir det Boston Tea Party sen film. Nice med en helkväll i soffan, men man får väl se hur länge jag orkar vara vaken. Vaknade nämligen 06.30 imorse OCH GICK UPP DÅ! Jag ville så gärna se klart på avsnittet jag råkade somna till igår. Alltså 24 är så sjukt crazy good!

Jag var till bibblan idag och kollade om dom hade böcker till två kurser jag ska börja läsa nästa vecka och dom skulle beställa hem dom från nått annat bibliotek, serri! Jag har tjänat hur mycket som helst på att låna böckerna ist för att köpa.. eller ja, kankse inte tjänat men sparat :P Skollitteratur är helt stört dyrt och det blir ju knappast billigare när man läser typ 4 kurser i månaden!

Just nu läser jag:
Histora B, 100p
Projektarbete, 100p - Ska skriva om Henrik den åttondes sex fruar
Programhantering 100p
Matte B, 50p
Religion B, 50p
Mediekunskap 100p

Jag har som ni ser hur mycket som helst att göra. Allt förutom matten och projektarbete ska vara klart tills jag åker till Florida på måndag. Som ni kan förstå är jag lite stressad. Plus att på måndag börjar en ny 100 poängskurs. Men det är bara att jobba på! Men i vilket fall så kan ni förstå att det förvinner mycket pengar till onödig studielitteratur. Boken till etik och livsfrågor kostade 400:- och vi använde den inte ens. Sjukt störigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0