Onsdag 2/6 - Igen

Lenny blev typ 7kg lättare efter att hon kammat ur han ordentligt. Man hade lätt kunnat göra en en tröja av allt underull han hade. Gött för han att bli av med det plus gött för mig för han hårar mindre :P
Heed har tagit Lenny inatt, han ville inte sova själv, så nu är det jätte tomt här hemma tycker jag, fast han ändå bara hade legat tyst i ett hörn och sovit om han varit hemma. Fast Issa är ju här i alla fall, hon har hoppat upp i sängen och lagt sig för natten... brett ut sig som en riktig livsnjutare och tar upp mer än halva våran stackars lilla 120-säng. Hon är så söt.
Imorgon bitti ska jag upp till kommun och snacka med dom om det finns någon gräsplätt dom kan skänka till oss som vill ha en agilitybana, får se hur det går. Sen tänkte jag att jag skulle skriva en uppsats om autism, sedan blir det vardagslydnadskurs med Issa och efter det tävlingslydnadskurs med Lenny. Det ska bli kul, dom är så duktiga båda två.

Btw - Jag fick MVG i grafisk kommunikation, weee =)

Och just ja, Johan du är min kno och jag älskar dig forever and ever! (Nu skrev jag om dig i min blogg :P )





Kommentarer
Postat av: Lina

Det låter skitkul det med kommunen! Vi kanske kunde gå ihop några stycken och köpa agilityhinder då?

2010-06-03 @ 00:42:01
URL: http://linamoen.blogg.se/
Postat av: Ekfan

Vilket häääärligt kort på er! :) Kul att det går bra för vovvisarna... Shiva blir lite eftersatt nu när vi har the house, men hon är ju hos dagmatte o härjar 3 dagar i veckan o sen är hon ju utomhus hela tiden vid huset så jag orkar inte ha dåligt samvete. Vi lär ses snart tycker jag!! =)

2010-06-05 @ 22:25:03
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0