Måndag 14 juni

Jag ska börja med att be svårmor om ursäkt för mitt ovårdade språk.
Haha, lite kul faktiskt var att Johan sa
-Men Amanda, tänk på att min mamma läser din blogg!

Jag gick och la mig inatt och ställde klockan på sex så jag skulle hinna göra klart massor av saker innan jag skulle iväg till lärcentrum för att räkna matte kl 8. Runt halv två ringer telefonen och det var bara att hoppa i kläderna igen och dra iväg och styra upp situationen som uppstått.
Alltså jag har verkligen inte tid att hålla på att lalla omkring och lösa andras problem just nu.. det kanske låter egoistiskt och hemskt med tanke på vad som hänt men jag måste väl i första hand se till att jag blir klar med det som jag måste göra.. eller? Jag har inte pluggat något alls i princip i helgen och när jag väl satte mig med matten så fattade jag verklingen ingenting. Nu ska jag dra och träffa matteläraren så får vi se om jag får någon rätsida med dessa linjära funktioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0