Söndag 25 juli

Imorgon var det meningen att vi skulle åka till Borlänge missinassa och kolla på nördar. Eller ja, jag skulle kolla på nördar och Johan skulle sluta upp med likasinnade :P Starcraft 2 släpps nämligen och EB Games på kupolen öppnar klockna 00.00 så att alla nördar kan köpa spelet DIRR!! Men han kom på att han börjar klockan sju på tisdag morgon så han åker efter jobbet ist. Releasen av detta spel är lika med att jag inte kommer kunna få kontakt med Johan på circus ett halvår. Men det är smällar man får ta när man är ihop med en meganörd =)

Tillängnar denna bild till alla nördar där ute! Den har dock inget med Starcraft att göra, men ändå!


Och sen denna, men bara för att jag hittade den bland mina bilden och den är lite rolig, fast bara om man är en nörd:P

 


Kommentarer
Postat av: Ekfan

Haha, ja, jag stod bredvid o skrattade o Tompa var arg :) Hehe!! Snygg bild på dig.. :D

2010-07-26 @ 10:17:01
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0