onsdag 14 juli

I förrgår kom jag hem efter en vecka i Falun. Jag har haft hur kul som helst! Vi har städat och ställt iordning och putsat och donat inför öppningen av O'learys och i fredags slogs äntligen dörrarana upp! Jag hann ju bara jobba där "på riktigt" i tre dagar innan jag fick lov att dra hem till vansbro för att jobba som personlig assi men jag känner verkligen att jag kommer trivas som fan.
I torsdags så hade vi porvsmakning av menyn och dra åt helvete vilken god mat det var!! Helt stört. Sen på lördag efter vi stängt så drog vi personalen ut, nästan alla i allafall, och festade. Jag missade visserligen vansbrosimningen men det gjorde mig ingenting. Det känns så sjukt kul att börja jobba efter att ha suttit i princip själv och pluggat i ett halvår. Nej, gud vad jag kommer trivas där!

Mamma och Gill har varit varit här i Sverige och hälsat på också, dom hängde med till vansbro i måndags men drog hem sen på kvällen. Det var kul.

Just det! Jag har lite andra planer också tillsammans med min bror Peter, vi ska kolla upp lite saker först innnan vi bestämmer oss därför är jag hemlighetsfull just nu :P Men om vi bestämmer oss för att köra på det vi tänkt så blir det varken något mer o'learys för min del och förmodligen ingen pluggning till hösten och jag får lov att flytta till Karlskoga. Men som sagt inget är skrivet i sten och jag avslöjar mer när jag vet mer. Nu blev ni nyfikna va? :P



Kommentarer
Postat av: Berglund

Inte speciellt :P

2010-07-14 @ 12:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0