Tisdag 12/1

Idag började kursen etik och livsfrågor. Hur kul och intressant som helst! Plus att det var kul att för omväxlings skull vara med i en klass och diskutera med någon annan än mig själv. Fast iofs så får jag ju den bästa och smartaste feedbacken när jag diskuterar med mig själv...

Finns det något värre än folk som går med alla grupper som finns på fejjan?
"Bla bla joined the group HATA PEDOFILER!"
Men serri, alla normala människor hatar väl pedofiler?!

Lika, "Bla bla joined the group MOT VÅLDTÄKT". Åh, jag lolar ihjäl mig!

Tror folk att våldtäktsmännen tänker: Hm.. undra om jag ska ut och ställa mig i ett mörkt hörn och sedan antasta någon...Vänta, en fejjangrupp med 10 000 medlemmar som är emot våldtäkt. Då kankse det är fel... äh, jag skiter väl i att våldta då.

LOLOLOL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0