Måndag 11/1

Jag vet att det redan står datum, men jag hatar att komma på rubriker så ni vet.

Idag var vi till Borlänge en supersnabbis, jag fick lov att köpa ett par täckbyxor. Jag isåg att jag inte kan gå med hundarna när det är 30 minusgrader ute. Det var meningen att vi skulle köpa ett par skor till Issa också, men dom hade inga så jag tror vi skippar det helt. Hungar ska fan inte ha skor! Hon får ju ett täcke snart, förhoppningsvis.. jag beställde ett förut med det var för stort så jag skcikade tillbaka det för byte men har inte hört något från dom än. Postfanskapet har säkert slarvat bort paketet.

Imorgon ska jag på lektion på lärcentrum, etik och livsfrågor. Det blir min första lektion sedan gymnasiet! Jag kommer läsa den med dom som läser omvårdnadsprogrammet så det blir några stycken. Den håller på 9-15 btw, så det är en lång lektion.

Hedda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0