Lördag natt

Egentligen är det ju söndag nu för klockan är efter 00.00!

Ja, jag vet att det var ett tag sen som jag skrev.. men jag tänkte att vem fan bryr sig om att läsa om min übertråkiga vardag? I vilket fall har jag fått påtryckningar om att börja skriva så jag får väl göra det. Men jag lovar ingenting, för som vanligt med alla mina projekt så läggs dom ner ganska snabbt.

Jag har iaf sagt upp mig från Vansbrobladet och kommun nu och pluggar komvux på heltid med studielån. Det känns jävligt skönt att få gymnasiet klart... inte för att jag kommer bli klar än på ett tag, men nu går det iaf framåt.

Annars då.. ja det händer inte så mycket i liv just nu som sagt. Sitter inne och pluggar jämt och jag kan knappt minnas sist det gick en hel dag utan att mjukisbyxorna satt på.

Under jul kom mamma hem från London och jag fick massor av fina julklappar av henne.. hon är så snäll mammis =) Bl a så fick jag en resa till London + musikal el dyl. Så nu har jag bokat, drar dit den torsdag 11/2 och kommer hem tisdag en därpå. Nice... vi ska bl a gå på cirque du soleil. Jag ville såklart se på Phanton of the opera igen, men det ville inte mamma.. sist vi såg den somnade hon och snarkade, lite pinit faktiskt :) Btw så kommer det komma en uppföljare till den, Love never dies.. och den vill jag VERKLIGEN se. Men den har inte haft premiär än.
Julafton var vi hos hemma hos Johans päron, det var jätte mysigt och jag fick jätta fina paket! Men det bästa med hela julen var att jag fick smaka på världens godast biskvier, helt sjukt vad goda dom var!

Nyår var det meningen att jag skulle på den dära "gangsterfesten" men eftersom vi inte visste hur Issa skulle reagera på smällare var jag hemma på kvällen. Fast innan det drog vi hem till Heed och käkade middag.. göttans! Det var jag, Johan, hundarna, Heed, Alex, Danne, Sara, Ilbäcks och Hinken. Riktigt trevligt, speciellt Hinkens tal haha.





Kommentarer
Postat av: Mammis

Ser fram emot när kommer hit :) Kram

2010-01-13 @ 01:44:48
URL: http://swedishlifecoaching.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0