Tisdag 9/2

OH MY FUCKING GOD! Har nyss kollat klart på säsong 2 av 24. Så jävla bra, jag är helt såld!






Igår började mitt nya liv! -Jag sprand runt Saltvik och idag har jag träninsvärk, nö gött! Jag ska ner och styrketräna sen också. Ovas har nämligen LOVAT mig att om jag gör som han säger så kan jag gå ner 10kg tills april. We'll se, we'll se... Men jag ska iaf göra ett försök. Har faktiskt aldrig tränat "på riktigt" förut. Jag har bara tränat i max två veckor sen tröttnat och försökt mig på en bantningskur ist vilket uppenbarligen inte har funkat.
Jag vägde mig i morse och då vägde jag 65,1. Det är mer än vad jag vägt på bra länge så nu jävlar! Som jag skrev förut, orka stå på standen brevid the Israelssons :P

Igår var vi ju till Theres Aspelin och fick lite tips på hur vi ska göra när vi går med båda hundarna, det är mest jag som har problem med... eller ja, Johan med egentligen det är bara det att han är starkare än mig.

Nu ska jag plugga. Har hur mycket som helst att göra om jag ska bli klar innan jag drar till London.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0