Söndag 7/2

Igår var vi ut till Johans morföräldrars stuga, han tog skotern ut och jag bilen med djuren. Det var skönt att känna sig lite friluftig faktiskt... plus att det var riktigt skönt att hundarna fick köra slut på sig! Vi kom hem vid kanske fyra-fem sen sov dom resten av kvällen. Vi fick lov att nästan tvinga med dom ut och kissa och skita. Inte speciellt drygt att ha hund vid sånna tillfällen!
På tal om dryga hundar så ska vi till Teres Aspelin imorgon. Hon ska träna mig så jag akn gå ut och gå med båda hundarna i koppel för jag orkar inge mer. Vore så kul om man kunde ta en långpromenad med båda hundarna ist för att gå med en i taget, det suger balle. Men det är bra att det finns kunnigt folk som är villiga att hjälpa. När jag kommer hem från London tänkte jag ta och kontakta Gunnar Hedin (alla hans hundar är lydnads-champions) för han har ju sagt att jag får träna med honom och jag är ju dum om jag inte gör det.

Idag käkade vi på Selle med Ghris och Frida, det var trevligt! Länge sen man såg dom och jag har aldrig riktigt umgåtts med någon av dom förut, men det var sköj =)


Älsklingsknon...












Lenny var full i snöbollar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0