Onsdag 24/2

Jag har verkligen inte haft tid att skriva något i bloggen. Har pluggat så inni.. har inte ens haft tid att sova känns det som, men jag får skylla mig själv. Jag är ju expert på att skjuta upp saker och ting. Nu är jag iaf klar med Engelskan och psykologin blir jag klar med idag, så imorgon börjar jag med historia B/projektarbete. Jag ska slå ihop dom två. Så det är full rulle over here in Vansbro.
Vid två ska jag och sara träna. Sist jag var nere testade jag den dära gå-maskinen, som man rör armarna med också... alltså GOD DAMN i röva vad svettig jag blev. Jag hade rosa tisha och det var ju en stor miss, mitt arnsikte flöt ihop med t-shirten och jag blev en enda stor rosa amöba med tofs.

Måste bara säga att Issa är så sjukt störd. Alltså det är säkert 30 grader inne i våran lägenhet, jag skämtar inte... jag har takfläkten på nu men hon har gått och lagt sig på ett elementet som jag inte orkar slå av. Det står på max och jag kan knappt ta på det för det är så hett. Där vilar hon sitt huvud. Hon vänder och vrider på sig så det ser ut som om elementet hade ett arsle så skulle hon ha krypit in där och somnat.
Nu ska jag plugga, men först se ett nytt avsnitt av one tree hill så jag får grina lite =)

Emelie: Jag ska söka i Falun eller Borlänge. Design av digitala medier eller grafisk design... jag vill gå på båda så jag hoppas bara jag kommer in på nån av dom =) I vilket fall så flyttar jag till Falun till hösten så du får se till att bo kvar annars blir jag irri :P



Kommentarer
Postat av: Ekfan

EYY! Det här har jag inte sett... KUL att du flyttar hit. Haha, ja jag ska då inte dra iväg, har ju ett o ett halvt år kvar i skolan :P Så jag förstår att du skulle bli irri om jag drog! Men serri, jag stannar! :D

2010-03-02 @ 13:41:14
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0