Lördag 27/2

Bowling was fun! Ice-kart var tydligen det roligaste Johan gjort i hela sitt liv, så det var lite trist att jag missade det.

Jag fick VG i engelska C, hade gärna velat haft ett MVG, men jag är nöjd med tanke på att jag gjorde hela kusen på två dagar.

Idag ska jag äntligen hämta hundburen i Äppelbo, Issa är så sjukt jävla dryg i bilen så det är nära att jag måste läggas in på Säter. Men forhoppningsvis blir det ändring på det med en bur, då kan hon inte lalla omkring längre.
Annras idag så ska jag.. ut och rasta hundarna, sedan till heed och våldgästa dom med hundarna, sedan ut i skogen med hundarna, hämta bur som sagt,  sedan skriva nån uppsats om mediekommunikation, sedan göra sig imordning för karatefylla hos Heed!
Jag fattar inte riktigt vad det är ajg ska skriva i uppsatsen, men det ordnar väl sig. Ingen träning hinner jag med idag heller... imorgon kommer jag nog vara bakis och då blir det säkert chips så jag kan säga redan nu att jag börjar vara seriös på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0