Torsdag 23 december

Nästan varje dag tänker jag att jag ska skiva i min blogg. Nästan varje dag händer det något som jag tänker -Det vore kul att skriva om i min blogg! Men varje gång jag sätter mig framför datorn så är allt som bortblåst. Sad but true.
Dagen innan D-day. Har som vanligt inte hadlat allt än jag och Johan ska dra till Blg idag efter att jag slutat jobbet runt 14. Det är nog inte så mycket folk där. Det brukar det inte vara dagen innan julafton och alla har fått lön. Notice the sarcasm.

Det har även kommit en snubbe som vill ha våran lägenhet, och han kan flytta in när som helst så nu är det lite rapido på nya lägenheten. Vi har knappt börjat. Johan har kladdat dit lite färg på väggen för att se så det blir bra. Men så fort vi målat vardagsrummet och sovrummet så kan vi flytta in. Resten kan vi måla eftersom. Har en känsla av att det går snabbare om man bor där också. Men orka få tusen hundhår i färgen.

God jul då gott folk. Försökte sneaka mig ur att behöva jobba på juldagen men det gick ju fan inte. Störigt.






Kommentarer
Postat av: Anonym

god jul gumman! kram rosie

2010-12-25 @ 13:34:57
Postat av: ekfan

Du får fasen ta med dig penna och block vart du än går i sådana fall - för sån här bloggtorka accepterar jag inte!

2011-01-04 @ 16:42:45
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0