Tisdag 17 augusti

Nu drar jag snart till Falun och O'learys! Det är serri det roligaste jobbet jag någonsin haft tror jag, I feel lucky.

Igår sålde vi mammas bil också, skönt att få undan den men nu har vi verkligen ingen bil alls att köra runt i. Men det är okej. Hoppas vi får tillbaka våran bil snart. Jag får iaf låna Saras bil till helgen när jag ska hänga ute vid Emelie, hennes hus ligger 1mil utanför falun och det kan vara lite drygt att gå ut dit när jag slutar kl ett på natten :P Sara tar nämligen med sig sitt pick och pack, inkl Sonny, och drar iväg till Växjö. Sjukt långt men det blir kul att komma och hälsa på henne och se how the student life is treating her. Men känner jag mig själv rätt så kommer det ta ett tag innan jag får fingrarna ur arslet....




Kommentarer
Postat av: Berglund

Nej men fan, börja planera in det nu så kanske du kommer lagom tills jag är klar eller så :P

2010-08-17 @ 14:35:28
Postat av: LindaBoo

Då får du hälsa på oss oxå:) Vi bor juh 3 mil från Växjö:)

2010-08-17 @ 16:05:58
URL: http://lindaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0