Tisdag 10 augusti

Det händer inte så mycket just nu. Vi var ut till heeds stuga i helgen, fast bara över dagen. Det var mysigt. Vi fiskade, men fick inge fisk. Lenny spydde i båten och på heeds sko och Issa hade ätit vatten hela dagen så hon kissade i båten. Vilka djur man har, Johan däremot var som tur var rumsren :P

Igår hoppade jag in och jobbade på bladet och på torsdag drar jag till falun och jobbar på o'learys, jag kommer hem igen på söndag. Ska bli så kul efter en månad som personlig assi.


Kommentarer
Postat av: ekfan

Det hade vart så kul att ta en öl på O'learys när du jobbar! Men jag jobbar själv hela helgen. Typiskt! Jag får ta det nästa gång :)

2010-08-13 @ 12:11:08
URL: http://ekfan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0