måndag 23 augusti

Blev inget pjamasparty hos Emelie, för Saras bil gick sönder samma dag jag skulle åka haha. Med däremot så hämtade Emelie mig i stan och vi drog hem till henne och käkade en übergod hemmgjord pizza innan jag började jobba. Första gången jag ser hennes och Tommys nya hus också, sjukt fint dom har gjort inne där. Är avis som fan. Jag vill också ha hus :P

Jag kom hem igår från falun och drar idag igen, om en timma. Men sen jobbar jag bara idag och imorgon sen kommer jag hem på onsdag och sen lite semester antar jag. Ska bli sjukt kul att komma iväg lite och speciellt att åka iväg med Johan.


Kommentarer
Postat av: ekfan

Tack för visiten, det var sjukt kul att ses! =)

2010-08-23 @ 22:25:55
URL: http://ekfan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0