Fredag 27 augusti

Allt är färdigpackat och Johan är ute med Issa för sista gången innan vi drar till Västerås. Lenny är hos Tina, vi lämnade han igår kväll. Åh, vad jag kommer att sakna dom!

I förrgår var vi vid plasket och hade hundarna lösa när det åker förbi en bil som Lenny börjar valla, han sprang längst med staketet och totalignorerade mig. Sen vid slutet av staketet visade det sig att grinden var öppen!! Han sprang rätt ut på vägen och sprang efter bilen, gissa om jag var rädd!! Men det gick bra. Jag har märkt att både han och Issa har varit lite understimulerade på sista tiden, eftersom vi inte har haft bilen. I normala fall är vi ju ute i skogen nästan varje dag med dom. Det är så sjukt svårt att få lenny helt slut, man kan inte cykla med honom som man kan med Issa, och han bli aldrig trött av att bara gå och han kan inte vara lös för han vallar allt.
I vilket fall så ringde heed mig igår och sa att jag skulle gå ut, och då kom han där körandes på pärlan!! ÄNTLIGEN har vi fått tillbaka bilen!! =))

Såg equilibrium igår för sjuttioelfte gången och den var lika bra som alltid!

Enstörig sak bara, nu på morgonen tänkte ju jag att jag skulle betala räkningarna och föra över pengar hit och dit, men handelsbankens inloggning fungerar fan inte. Typiskt.

Så, nu drar vi till London!



Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med london gumman! men när blir det dubban??

2010-08-31 @ 15:56:28
URL: http://rosemariealm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0