Torsdag 22 april

Idag var det sån där lolutförsäljning på Folkets Hus med skor. Har aldrig någonsin hittat något av alla lallare som brukar komma dit titt som tätt och sälja saker men idag tänkte jag att jag kankse hittar ett par gummistövar, för mina är sönder. Jag hittade inga och blev lite besviken men påväg ut så såg jag att dom hade lite kläder, jag gick dit och kikade och såg att det var märkesjackor till världens bästa pris. Jag köpte en peak vindjacka för 250:- och en fjällräven fleecejacka för 300:- Helt stört! Det fanns Canada Goosevästar för 200 spänn och massa sånt. Totally stört. Hur perfekt som helst att ha när man ska på hundkurs. Idag anmälde jag Issa på vardagslydnad grund som börjar dirr efter jag kommer hem från Zakynthos. Sen har jag snält Lenny till tävlingslydnad. Kommer bli så kul!





Kommentarer
Postat av: Lina

Lust att samåka på tävlingslydnad? Då kan jag vara med med Winnie också!

2010-04-22 @ 23:21:04
URL: http://linamoen.blogg.se/
Postat av: Ekfan

Kul med kurser!!! :) Jag o Shiva går en kurs i fortsättning vardagslydnad nu - det är så himla kul! :D

2010-04-24 @ 20:22:50
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Ekfan

Men du vad drygt att de triggar upp varandra! Vad fasen gör man då liksom?! Det är ju nog jobbigt att hålla ordning på en hund som strular :P Det är jätteskönt med Shiva, typ två veckor efter hon slutade på dagis slutade hon att göra utfall. Hon blir fortfarande lite stressad o får ragg, men hon gör inget.. SÅ skönt! =)

2010-04-26 @ 08:56:32
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0