Lördag 23 maj

Hej blogg.

Usch jag är helt stört slut... igår vaknade jag klockan 14.30 och då hade jag inte varit ut och festat. Värdelöst att vända på dygnet. Ikväll ska jag jobba, vilket jag inte vill överhuvudtaget. Dels för att hon jag jobbar hos ska på länsdans och det finns faktiskt inget så tråkigt. Det var kul första gången men i längden är det inte så jävla kul att sitta och titta på massa mogg som dansar, sen var det en helgkurs i agility jag hade veltat gått på, sen så har Viktor och Camilla fest i Mora. Det hade varit sjukt kul att dra dit och se hur dom har det, jag har inte varit där alls än.

Anywho! Jag ska blir faster -igen! Fast denna gång är det Peter och Anna-Maria som ska få en liten plutt. Och det var verkligen på tiden säger jag.

Just nu vill jag ha massor med pengar! Jag är grymt sugen på att dra till Los Hufvudstados och shoppa lite... men det kommer jag väl inte ha råd med fårstår jag. Just nu prioriteras möbler. Men några saker kan man beställa...


Byxor från koola Anna. Beställda från http://www.nelly.se



Asgrymma ju! -Måste ha. Inte alltid man hittar högklackat i min stil. Från brandos.se







Silver-bikini måste jag ha! denna från Åhlens. Men tyvärr måste kan man inte beställa från deras hemsida så jag måste åka till ett varuhus. Och enda varuhuset den fanns på var Åhlens City. Trist.. men det är ju som det är.
Baddräkten är också från Åhlens. Sjukt snygg att ha som body i sommar med någon snygg kjol!




Ja,d et va rinte så mycket mer denna gång. Om ni undrar hur det går med herbalifen så vet jag inte, jag dricker den iaf. Men vi får se på tisdag för då ska jag väga och mäta mig igen.
När jag började ( tisdag 19/5 ) vägde jag 62,3 kilo och hade ett midjemått på 92cm där jag var som fetast. Så vi får väl se om jag kommer i baddräkten utan att se ut som en uppstoppad korv!



Kommentarer
Postat av: sara

sv: nä om jag ska vara helt ärlig så suger jag ganska hårt på html. :P jag fuskar & använder http://designadinblogg.se som hjälp :P

2009-05-27 @ 14:04:56
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0