Måndag 30 mars

Hej kära bloggsida.

Idag har jag bakat bröd! Det blev mycket gott tyckte jag och mummen, men inte Ison... men han tycker bara om hamburgare så det är okej.

     Mina brön

Det har inte blivit ett dugg pluggande och jag har lite ångest över det faktiskt, men det är som det är. Imorgon ska jag iaf plugga arslet av mig.

Just ja, jag såg en bra film här om dagen, Marley and me. Det var den sorgligaste filmen jag sett sen Nötzki och den är ju ganska svår att slå..... Åh Nötzki.... den ska jag nog tvinga Ison att se.

Mummen då! Vilken skitmumm han är. Han vet att han inte får vara i soffan hos Ison och det är han inte heller, iaf inte när vi ser. Men när man vaknar hittar man stora hårtussar i soffan efter att han har smygit sig upp där på natten och tyst smygit sig tillbaka innan man vaknat. Det finns även bildbevis på hur han fläker sig, den grisen! När dumbo sov på Isons soffa och skulle upp tidigt en morgon så hittade han Lenny i fotändan och Lenny brydde sig föga över att Dumbo tagit han på bar gärning, för Lenny visste att Dumbo inte visste att han fick vara i soffan. Han är ju inte dum den jäveln =)

Bara för det får ni ett kort på Mummen när han ligger helt snett på en sko och försöker sova....







Random dude som Patrik såg i Jönköping. Sjukt lik Ison, visst?



Hejdå kära dagbok.

Kommentarer
Postat av: Carin H

Haha, hundar är fan smartare än man ger dem credd för =)



Btw tävlar jag ut en bloggdesign hos mig om du är sugen.

2009-03-31 @ 11:10:39
URL: http://www.carinh.se
Postat av: Patrik Björklund

Totally likt ison

2009-03-31 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0