Söndag 28 juni

Nu var det längesen jag skrev. I torsdags skjutsade jag Olsson och Ison till Göteborg fram och tillbaka. Dom skulle på West Coast Riot och jag tillbringade dagen med att shoppa loss ordentligt på Nordstan. Det var nice, men på vägen hem fick vi det hemska beskedet att Michael Jackson var död! Riktigt oväntat med tanke på att bara någon timma innnan så pratade vi om att ska man se en konsert så är det han man ska se. Hoppas att det inte var bara för att vi pratade om han som han dog.... Serri, man vet aldrig. Ni vet den otroliga muskeln jag har på benet som är ett tydligt tecken på att jag tillhör superman-släktet? Ja, men den iaf. Jag har ju en sån, så jag kanske har telepatiska förmågor också! Det tror jag stenhårt på!

Jag har fyllt år också, så grattis till mig!

Rosie var här och som vanligt blev det bara en snabbvisit... tråkigt. Inte att hon kom utan att det blev så kort.
HÖR DU DET ROSE-MARIE ALM?!

Varmt som fan är det också, men nu är jag ledig hela veckan enda tills på lör.

Ja, jag vet att jag skulle fixa till bloggen men jag gör det sen när jag är på jobbet.




Kommentarer
Postat av: R

SKRIK INTE PÅ MIG!!!

2009-06-30 @ 08:25:48
Postat av: R

förresten så kommer jag igen i slutet av juli så vi kan fortsätta skrika på varandra då! puss!

2009-06-30 @ 08:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0