Måndag 1 juni

Jag måste bara säga att jag har hållt på och krånglat med herbalife-skiten i två veckor imorgon och i morse vägde jag och mätte mig. Ingen förändring i midjemåttet och 1 kilo tyngre. Jävla värdelöst, så nu ska jag börja med det jag höll på med från början, innan Heed la sig i. No carbs! Från och med.... NU!

Om en timma ska jag klippa mig och färga håret... spännande.

Igår var jag ute och oljade trall och utemöblerna hela dagen och nu är dom så fina så. Vi har redan lagt upp dom på balkongen, men Johan hade mätt fel så vi behöver tre till som vi ska fin justera med.

Nu ska jag ut med grisen, sen dra och bädda till en hotell gäst sen hem med grisen, sen klippa mig, sen jogga (shocker, men jag gjorde inte det igår) och sen ska jag jobba tills imorgon bitti! Nice det, med pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0